Innhold

1. De viktigste tekniske egenskapene til smarttelefonen
  2. Konklusjon

Vivo S5 smarttelefonanmeldelse med viktige funksjoner

Vivo prøver å erobre markedet med en ny nyhet i budsjettet. Dette er et veldig populært kinesisk selskap som har gjort brukerne veldig fornøyde med enhetene sine i det siste. Disse inkluderer den nye modellen til Vivo S5-smarttelefonen. Denne modellen viste seg å være ganske kraftig og attraktiv. Produsenter har klart å skille det fra konkurrenter med et attraktivt og uvanlig design. I tillegg til god design fikk telefonen utmerkede tekniske egenskaper som vil takle alle oppgavene. Han kan enkelt kjøre alle moderne applikasjoner eller spill. Smarttelefonen mottok også fire kameraer som kan glede kjøpere med filming av høy kvalitet.

Generelt prøver Vivo alltid å frigjøre smarttelefonene med tanke på brukerpreferanser. Slik ble det kjent i markedet, fordi det leverer utmerkede enheter med god ytelse og ikke for mye penger.

I denne artikkelen vil vi prøve å se nærmere på Vivo S5-smarttelefonen med hovedegenskapene.

De viktigste tekniske egenskapene til smarttelefonen

ParametereSpesifikasjoner
Modell: Vivo s5
OS: Android 9, shell Funtouch 9.2
PROSESSOR: Qualcomm SDM712 Snapdragon 712
RAM: 8 GB
Lagringsminne:128 GB, 256 GB, separat microSD-kortspor
Skjerm:Super AMOLED, 6,44-tommers diagonal
Grensesnitt: Wi-Fi 802.11a / b / g / n / ac og Bluetooth 5.0, USB Type-C-port, FM-tuner
Fotomodul bak: hovedkamera - 48 MP, andre kamera 8 MP, tredje kamera 5 MP, fjerde kamera 2 MP.
Frontkamera: 32 megapiksler
Nett: 2G, 3G (HSPA +, opptil 42 Mbps), 4G.
Radio: FM-tuner
Navigasjon: GPS / GLONASS / BeiDou / Galileo,
Batteri: ikke-flyttbar, 4 100 mAh.
Dimensjoner: 157,9 x 73,9 x 8,6 mm
Vekt: 188 g
Vivo s5

Design

Den nye smarttelefonen fra Vivo har fått en vakker og unik design. Produsenter har klart å skille sitt nye produkt fra mange konkurrenter. Fra alle sider ser smarttelefonen attraktiv og moderne ut. Det er en vakker slank kropp som oppfyller alle moderne krav. I tillegg til et interessant design, fikk telefonen også flere veldig attraktive farger.

Forsiden av smarttelefonen inneholder en Super AMOLED-skjerm. Den tar nesten hele fronten av enheten. Skjermen er bare utmerket kvalitet med god fargegjengivelse. Diagonalen på denne skjermen er 6,44 tommer, som har en oppløsning på 2400 x 1080. Det er en fingeravtrykkskanner under skjermen. Med den kan du beskytte enheten mot nysgjerrige øyne. Også på fronten, i tillegg til skjermen, er det et lite 32 megapiksel frontkamera.

På baksiden av smarttelefonen er det viktigste unike elementet - kameraenheten. Det er denne funksjonen som skiller dette nye produktet fra alle konkurrenter. Blokken har en diamantform der det er tre kameraer og en blits. Bilder fra disse kameraene er ganske enkelt fantastiske og har høy oppløsning. Smarttelefonen ble tydelig skapt for de som liker å ta bilder.

På siden av smarttelefonen til høyre for skjermen er strøm- og volumtastene.På venstre side er det et spor for et minnekort og et SIM-kort. På bunnen av smarttelefonen har produsentene plassert en ladeport og høyttaler.

I utgangspunktet viste Vivo S5-smarttelefonen seg å være ganske bra. Med tanke på alle kvalitetene og kostnadene, kan vi trygt si at dette er den beste enheten i den midterste priskategorien. Designet klarte virkelig å få det til å skille seg ut fra resten.

Skjerm

Vivo S5 har en veldig god Super AMOLED-skjerm. Den kan skryte av fantastisk fargegjengivelse og realisme av hva som skjer på enheten. Diagonalen på skjermen er 6,44 tommer, den tar nesten hele frontpanelet. Oppløsningen til denne skjermen er i høyde og er 2400 x 1080. Denne skjermen har et utmerket tett og lyst bilde, som vil overraske deg hyggelig når du bruker en smarttelefon. Også, denne skjermen klarte å kombinere to flere elementer. Det første elementet er fingeravtrykkssensoren som ligger under skjermen. Det andre elementet er frontkameraet, som ligger i øvre høyre hjørne. Det er ingen utklipp for kameraet; det er fullt integrert i selve skjermen. På grunn av den store diagonalen forstyrrer den ikke visningsinformasjon på skjermen.

Opptreden

Selve smarttelefonen har ganske gode tekniske egenskaper. Det er en kraftig prosessor og god RAM. Telefonen er i stand til å håndtere all informasjon med letthet. Det kan også enkelt starte ethvert moderne program eller spill. Dette takket være den installerte Snapdragon 712-prosessoren, som har en klokkehastighet på 2,3 GHz. Denne prosessoren er nok for alle moderne behov. Vivo S5 har en god grafikkakselerator Adreno 616, som lenge har etablert seg på markedet. Produsentene angret ikke på RAM og installerte 8 GB, som er nok med mye. Alle disse tekniske egenskapene gjør at smarttelefonen kan jobbe raskt, effektivt og uten forstyrrelser. Det er to varianter av smarttelefonen der forskjellen bare er i internminnet. Denne modellen er utstyrt med 128 og 256 GB. Disse to alternativene er ganske nok, men for de som synes det ikke er nok, er det en mulighet til å øke det ved hjelp av et minnekort.

Vivo sparte virkelig ingen ressurser og laget en god produktiv smarttelefon. Alle elementene er spesielt valgt for bedre interaksjon og høy ytelse. Og alt dette til tross for at telefonen er ganske billig sammenlignet med lignende enheter med lignende egenskaper. Resten av smarttelefonen har et standard sett med tekniske spesifikasjoner: GPS, Wi-Fi, USB Type-C-port, Bluetooth 5.0 og mange andre.

I utgangspunktet er det ingen spørsmål om de tekniske egenskapene. Alt er ganske balansert og fungerer med et smell. Når det gjelder ytelse, vil smarttelefonen kunne være relevant i mer enn ett år.

Autonomi

Med god ytelse og stor skjerm trenger en smarttelefon et godt batteri. Derfor har Vivo installert et utmerket 4100 mAh Li-Ion batteri i sitt nye produkt. I prinsippet varer ikke batteriet lenge, men selv her tok produsentene seg av dette og installerte et hurtigladealternativ i telefonen. Med hjelpen kan batteriet lades på en halv time med en halv. Denne funksjonen har lenge vært populær og er installert i alle gode smarttelefoner. Batteriet kan ikke tas ut, men det er ikke nødvendig. Siden den har en ganske lang levetid, som er ganske nok for hele driftsperioden for enheten.

Kameraer

Alt er bra med kameraene på smarttelefonen. Her har produsenter prøvd veldig hardt for å skille seg ut fra alle sine konkurrenter. Hovedkamera-modulen er laget i form av en diamant, noe som er veldig uvanlig. Hovedmodulen huser tre hovedkameraer og en blits. Det fjerde kammeret er plassert under modulen. Hovedkameraet er 48 megapiksler, det er vidvinkel. Det andre kameraet har 8 megapiksler, som har en blenderåpning på f / 2.2. Det tredje kameraet er en 5MP dybdesensor. Det siste fjerde kameraet på 2 megapiksler er et makroobjektiv med blenderåpning f / 2.4.Denne kameramodulen tar ganske enkelt fantastiske bilder som vil overraske selv kresne brukere. Bilder og videoer er veldig lyse og rike. De formidler virkelig alt som skjer i god kvalitet. Det fremre kameraet på telefonen er også flott. Den har 32 megapiksler og god fargegjengivelse. Blenderåpningen på dette kameraet er f / 2,45. Det er ingen spørsmål om frontkameraet. Fordi det vil appellere til alle selfieelskere.

operativsystem

Med operativsystemet til Vivo smarttelefoner er alt på høyeste nivå. Siden selskapet bestemte seg for å utvikle sitt unike Funtouch 9.2-grensesnitt, som bare forbedrer Android 9. Dette grensesnittet er perfekt kombinert med operativsystemet og avslører alle dets muligheter. Funtouch 9.2 i operativsystemet endrer brukergrensesnitt, kontrollsystem, etc. Vivos system endrer ikke bare grensesnittet, men gjør også mange nyttige ting. Den største fordelen er at Funtouch-systemet renser opp mye søppel og unødvendige applikasjoner fra operativsystemet. Totalt er det bare de mest nødvendige og nødvendige tingene som er igjen i operativsystemet. Takket være dette tillegget tar hele operativsystemet også mindre plass på enheten, noe som igjen er et stort pluss.

Skallet endrer også utseendet på ikoner og grensesnittet til standardprogrammer. Den ble spesialdesignet for smarttelefoner av Vivo for å få enhetene til å skille seg ut ikke bare eksternt, men også internt.

Konklusjon

Oppsummert kan vi trygt si at den nye Vivo S5 er en veldig interessant smarttelefon med sin egen glede. Produsenter prøvde virkelig å overraske brukerne sine, og vi kan trygt si at de gjorde det. Telefonen er laget av kvalitetsmaterialer og med gode tekniske egenskaper. Den har alt du trenger. Kraftig prosessor og stor mengde RAM. Alt dette, kombinert med operativsystemet, gir rett og slett fantastisk ytelse. Du kan spille alle spill på enheten, enkelt starte applikasjonen du er interessert i. Også Vivo S5 har to varianter av internminne om bord. Dette gir brukerne et valg: kjøp billigere og få 128 GB, eller kjøp mer og få 256 GB.

I tillegg til de tekniske egenskapene overrasket smarttelefonen virkelig med kameraene og plasseringen. Det viste seg veldig interessant og attraktivt. Vi bør ikke glemme det gode displayet kl. 6.44.

Fordeler:
  • Unikt design;