Innhold

1. De viktigste tekniske egenskapene til smarttelefonen
  2. Konklusjon

Motorola Moto G Stylus smarttelefonanmeldelse med viktige funksjoner

Motorola bestemte seg for å overraske alle brukere ved å presentere den nye Motorola Moto G Stylus. Produsenter har prøvd å lage en smarttelefon av høy kvalitet som vil oppfylle alle moderne krav. Telefonen mottok en tredobbelt kameramodul, en stor skjerm og alt som er etterspurt for øyeblikket.

Nyheten har ganske akseptable tekniske egenskaper som vil takle de fleste oppgavene. Alle tekniske aspekter er godt utarbeidet. Smarttelefonen vil kunne håndtere både nye applikasjoner og forskjellige spill. En åtte-kjerneprosessor er ansvarlig for ytelsen i det nye produktet. På tester viste han ganske god ytelse.

Motorola markerte sin nyhet blant annet ved å installere en penn i smarttelefonen. Med den kan du ta notater og tegne. Dette er imidlertid ikke alt. Selskapet gjorde det mulig å binde søknaden til pennen. Nå, når du trekker ut det, vil det valgte programmet bli lansert. Og også produsentene har gjort det mulig å finne pennen. Ganske bra innslag i dagens miljø.

La oss se nærmere på Motorola Moto G Stylus-smarttelefonen med hovedegenskapene.

De viktigste tekniske egenskapene til smarttelefonen

ParametereSpesifikasjoner
Modell: Motorola Moto G Stylus
OS: Android 10.
PROSESSOR: 8-kjerners Qualcomm SDM665 Snapdragon 665.
RAM:4 GB
Lagringsminne:128 GB
Skjerm: IPS, 6,4-tommers diagonal
Grensesnitt: Wi-Fi 802.11a / b / g / n / ac og Bluetooth 5.0, USB Type-C-port
Fotomodul bak: Trippel modul, 48 + 16 + 2 Mp, ƒ / 1,7 + ƒ / 2,2 + ƒ / 2,2
Frontkamera: 16 MP, ƒ / 2.0
Nett: 2G, 3G (HSPA +, opptil 42 Mbps), 4G
Radio: FM-tuner
Navigasjon: GPS / GLONASS / BeiDou / Galileo,
Batteri: ikke-flyttbar, 4000 mAh.
Dimensjoner: 158,6 x 75,8 x 9,2 mm
Vekt: 192 g
Motorola Moto G Stylus

Design

Med designet ble ikke produsentene kloke og gjorde det, som alle andre. Nyheten har imidlertid kvalitetsmaterialer og utmerket montering. På forsiden av smarttelefonen er det en 6,4-tommers skjerm. Den opptar nesten hele forsiden av smarttelefonen. Det fremovervendte kameraet er plassert i øvre høyre hjørne. Den er veldig elegant innebygd i selve skjermen. Hele fronten er laget av kvalitetsglass.

Baksiden av nyheten er laget av plast. Det ser ganske bra ut. Det er imidlertid veldig lett tilsmusset. Fingeravtrykk gjenstår. Smarttelefonen sitter ganske komfortabelt i hånden. På baksiden, i øvre høyre hjørne, er det en modul som består av tre kameraer. Og også i nærheten av kameraene er det en blits. I midten er det en fingeravtrykkskanner med firmalogoen. Ser ganske bra ut.

Rammen til nyheten er laget av aluminium. De gir enheten en viss eleganse og pålitelighet. På venstre side er det en lydkontrollknapp og en strømknapp. På høyre side er det et SIM-kortspor. Nederst har utviklerne plassert tre objekter samtidig. Den første er hodetelefonporten, den andre er Type-C 1.0 og den tredje er smarttelefonhøyttaleren.

Skjerm

Motorola bestemte seg for ikke å gjenoppfinne hjulet og installere den tidstestede IPS LCD kapasitive berøringsskjermen i sin nyhet.Den har lenge etablert seg fra den beste siden og er installert på de fleste smarttelefoner. Derfor avgjorde selskapet denne modellen. Skjermens diagonal er 6,4 tommer. Skjermen har et bredt spekter av farger på 16 M. Oppløsningen er også ganske god, 2300 x 1080. Med denne oppløsningen er det veldig behagelig å se filmer og videoer på telefonen. Ulike små detaljer er perfekt synlige på skjermen. Og selve bildekvaliteten er bedre. Skjermen har også en ganske god lysstyrke. Derfor vil smarttelefonen være behagelig å bruke i sterkt sollys. Pikseltettheten til nyheten er også ganske god 399 ppi. Selskapet sørget for at det nye produktet har en anstendig skjerm som vil tiltrekke brukere med kvaliteten. Siden bekjentskapet med telefonen foregår gjennom skjermen.

Spesifikasjoner

Produsenter jobbet også lenge med tekniske egenskaper. Siden budsjettet for det nye produktet var begrenset, måtte utviklerne velge de mest effektive komponentene som ville oppfylle alle moderne krav. Samtidig var det nødvendig å gi Motorola Moto G Stylus god ytelse, som vil takle moderne applikasjoner og spill. Derfor valgte produsentene den åttekjernede Qualcomm SDM665 Snapdragon 665-prosessoren. Den gir nyheten med rask respons og god prosessorkraft. Det ser ut til at lite ble tildelt RAM, siden produsentene bare installerte 4 GB. Dette er nok til hverdagsbehov. Smarttelefonen viste gode resultater i testingen. For datalagring i Motorola Moto G Stylus er bare 128 GB tildelt. Ganske god indikator i forhold til konkurrenter. Det er også mulig å øke det ganske enkelt ved å kjøpe et minnekort. For en mer behagelig spillopplevelse er smarttelefonen utstyrt med en grafikkakselerator Adreno 610. Det er han som behandler de fleste grafiske designene.

Når det gjelder resten av de tekniske mulighetene, har telefonen: Wi-Fi, Bluetooth 5 LE, GPS, FM - radio og USB Type-C 1.0-port. Nyheten har også en fingeravtrykkskanner. Hele settet med tekniske evner er standard, du ser sjelden noe nytt her. Smarttelefonen har en NFC-modul, noe som gjør livet mye lettere. Denne modulen gjør det mulig å lagre kredittkortdata og betale ved hjelp av en smarttelefon.

Kamera

Produsenter sparte ikke på kameraer. Siden det blir lagt stor vekt på kameraene når du velger en smarttelefon. Brukere elsker å ta mange bilder, og de skal være av beste kvalitet. Derfor har Motorola installert en modul med tre gode kameraer i enheten. Hovedkameraet er på 48 megapiksler med en blenderåpning på f / 1.7. Ganske god modul med en rekke tilleggsfunksjoner. Tar bilder av høy kvalitet med høy oppløsning. Det andre kameraet er ekstremt bredt ved 16MP med blenderåpning f / 2.2. Det er et dedikert videokamera med en oppløsning på 1080 p. Det tredje kameraet har 2 megapiksler med blenderåpning f / 2.2. Hun er et makrokamera. Alle tre kameraene bidrar til fantastiske bilder og videoer. For en mellomstor smarttelefon er dette utmerkede kameraer som kan overraske enhver bruker. Det er også en blits i nærheten av kameraene, som lar deg ta bilder av høy kvalitet når som helst på dagen. Den kan også brukes som lommelykt. Det er veldig praktisk og praktisk.

Med frontkameraet gjør nyheten seg også bra. Det er et 16 megapiksel kamera av høy kvalitet med f / 2.0 blenderåpning. Kameraet er plassert i selve skjermen og passer perfekt inn i den generelle utformingen av smarttelefonen. Kameraet har et bredt spekter av funksjoner og funksjoner som bare forbedrer selve kameraet og selve enheten.

Programvare

Operativsystemet til nyheten er Android 10. Dette operativsystemet har bevist seg på den gode siden. Det er på det de fleste smarttelefoner fungerer. Operativsystemet i seg selv er feilsøkt og konfigurert ganske bra og er kombinert med alle tekniske spesifikasjoner. Når det gjelder programvaren, er alt standard her.Det er et standard sett med applikasjoner som følger med operativsystemet. Hele systemet fungerer ganske bra. Siden det nye produktet har en NFC-modul, har telefonen installert programvare for å jobbe med den.

Autonomi

For driften av hele smarttelefonen valgte produsenter et høykvalitetsbatteri som oppfyller alle tekniske egenskaper, gir god batterilevetid, det er det de ser på når de velger en smarttelefon. Derfor ble et ikke-flyttbart Li-Po batteri på 4000 mAh installert i nyheten, det er nok for opptil 10 timers kontinuerlig drift. Hurtiglading ble også installert. Derfor trenger du ikke vente lenge på at smarttelefonen lades.

Konklusjon

Motorola Moto G Stylus-smarttelefonen er en ganske interessant nyhet fra selskapet. Hver detalj i enheten er nøye utarbeidet. Ja, det er mulig at det i noen øyeblikk er små ulemper, men de er ikke særlig merkbare. Også kostnaden for selve enheten spiller en viktig rolle. Dette nye produktet er midt i budsjettet, og den kunngjørte kostnaden er omtrent 270 euro.

Utformingen av smarttelefonen, selv om den ikke skiller seg ut for noe spesielt, men den ser ganske bra ut. Modulen på tre kameraer gjør inntrykk, og fingeravtrykkskanneren med firmalogoen ser spesielt interessant ut.

En annen interessant funksjon er Motorolas forsøk på å bringe pennen tilbake til mote. Produsenter har ikke bare klart å ta hensyn til hva som er praktisk for dem å bruke når de skriver tekst, men også at flere applikasjoner kan kobles til den. Muligheten til å starte et bestemt program automatisk når pennen fjernes er ganske interessant. Det er også mulig å spore plasseringen av pennen. Ganske interessant funksjon.

Fordeler:
  • Vakker design;
  • Kraftig prosessor;
  • Utmerket kameramodul;
  • Det er en penn.
Ulemper:
  • Lite RAM-minne;
  • Det er et spor for bare ett SIM-kort.

Smarttelefonens ytelse er ganske bra. Ja, selvfølgelig, dette er ikke et topp alternativ, men som statsansatt er det ganske bra. Fungerer raskt og optimalt. Og høy datakraft leveres av en åtte-kjerneprosessor. Nyheten er det beste alternativet for kjøp. Fordi det kombinerer alt nøyaktig nok pris og kvalitet.

Datamaskiner

Sport

skjønnhet